Monitoring
IP
Aplikacje
internetowe
Okablowanie
strukturalne
Wyposażenie
serwerowni
Projekty
IT
Jesteś tutaj: Strona główna > Reklamacje

Reklamacje

Reklamacja, naprawy gwarancyjne

W celu realizacji reklamacji uszkodzonego produktu prosimy dostarczyć go za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, bądź osobiście na nasz adres w miare możliwości wraz z fabrycznym opakowaniem, kompletem wyposażenia oraz kopią dokumentów zakupu (głównie dokument WZ). Dla usprawnienia obsługi zleceń gwarancyjnych prosimy również o wypełnienie poniższego formularza. Rejestracja elektroniczna umożliwia monitorowanie statusu zgłoszenia.


Gwarancja

Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy rocznej lub dwuletniej gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują sie na karcie gwarancyjnej [pobierz wzór karty gwarancyjnej] dodawanej do każdej faktury VAT/paragonu. Warunki reklamacji dla Konsumentów - dostępnę są w poszczególnych sklepach on-line na stronie głównej - sekcja dla Kupujących - informacja konsumencka.


     Sprawdź stan naprawy.

W celu sprawdzena stanu naprawy reklamowanego urządzenia, prosimy skorzystac z poniższego formularza.

Sprawdź stan naprawy urządzenia, które reklamowałeś.
Podaj nr RMA:  
Podaj kod reklamacji:  
Wróć

Infolinia
801 000 759
52 511 99 22
pn-pt 8:00-16:00 info@inter-comp.pl

Jak do nas trafić


Biuro handlowe
Inter-Comp.Pl
ul. Pogodna 13,
86-010 Koronowo