Monitoring
IP
Aplikacje
internetowe
Okablowanie
strukturalne
Wyposażenie
serwerowni
Projekty
IT
Jesteś tutaj: Strona główna > Reklamacje

Reklamacje

Reklamacja, naprawy gwarancyjne

W celu realizacji reklamacji uszkodzonego produktu prosimy dostarczyć go za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, bądź osobiście na nasz adres w miare możliwości wraz z fabrycznym opakowaniem, kompletem wyposażenia oraz kopią dokumentów zakupu (głównie dokument WZ). Dla usprawnienia obsługi zleceń gwarancyjnych prosimy również o wypełnienie poniższego formularza. Rejestracja elektroniczna umożliwia monitorowanie statusu zgłoszenia.


Gwarancja

Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy rocznej lub dwuletniej gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują sie na karcie gwarancyjnej [pobierz wzór karty gwarancyjnej] dodawanej do każdej faktury VAT/paragonu. Warunki reklamacji dla Konsumentów - dostępnę są w poszczególnych sklepach on-line na stronie głównej - sekcja dla Kupujących - informacja konsumencka.


» Sprawdź status swojej naprawy w ramach RMA «
Masz problem ze sprzętem zakupionym u nas. Złóż reklamacje.
Dane osoby zgłaszającej reklamację:
Imię i Nazwisko :  
Nazwa firmy :  
Telefon :  
E-mail :  
Adres zwrotny:
Ulica, nr domu :  
Kod pocztowy :  
Miejscowość :  
Dane urządzenia reklamowanego:
Nr WZ : (np. 00345/2006)
Nazwa urządzenia :  
Producent urządzenia :  
Nr seryjny urządzenia :  
Opis usterki :  
 CAPTCHA Image 
 Wczytaj inny obrazek. 
Kod z obrazka: 
 

Infolinia
801 000 759
52 511 99 22
pn-pt 8:00-16:00 info@inter-comp.pl

Jak do nas trafić


Biuro handlowe
Inter-Comp.Pl
ul. Pogodna 13,
86-010 Koronowo