Reklamacja, naprawy gwarancyjne
W celu realizacji reklamacji uszkodzonego produktu prosimy dostarczyć go za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, bądź osobiście na nasz adres w miare możliwości wraz z fabrycznym opakowaniem, kompletem wyposażenia oraz kopią dokumentów zakupu (głównie dokument WZ). Dla usprawnienia obsługi zleceń gwarancyjnych prosimy również o wypełnienie poniższego formularza. Rejestracja elektroniczna umożliwia monitorowanie statusu zgłoszenia.
Gwarancja
Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy rocznej lub dwuletniej gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują sie na karcie gwarancyjnej [pobierz wzór karty gwarancyjnej] dodawanej do każdej faktury VAT/paragonu. Warunki reklamacji dla Konsumentów - dostępnę są w poszczególnych sklepach on-line na stronie głównej - sekcja dla Kupujących - informacja konsumencka.